onsdag den 27. januar 2016

2015

2015 var, for mig, et virkelig spændende år. 
Jeg blev student, havde en fantastisk sommer og befandt mig så i Spanien hvor jeg tilbragte et par udfordrende, men også gode, sjove og mindeværdige måneder. Et halvt år blev dog kortet ned til to måneder og pludselig befandt jeg mig i Paris med en kæmpe kuffert, 100 euro og håbet om at finde mig til rette i byen jeg altid har drømt om at flytte til. Takket være nogle fantastiske mennesker, en god portion held og mit eget arbejde fik jeg hurtigt job og et lille værelse hvor jeg har tilbragt de sidste tre skønne måneder.

Her i januar har jeg kigget en masse af de billeder jeg har taget igennem, især fra de måneder jeg har tilbragt i udlandet. Jeg har kunnet konstatere at jeg ikke har været helt flittig nok med kameraet, så et af nytårsforsætterne er at bruge mere tid på at tage billeder. Jeg har dog samlet en bunke billeder fra de sidste måneder af 2015, hvor jeg har befundet mig i Frankrig og Spanien.


























Jeg håber at 2016 bliver et lige så sjovt og lærerigt år so 2015 har været. Planen er at jeg bliver i Paris frem til efteråret og derefter har jeg planer om en rejse til Asien. Foreløbig vil jeg i hvert fald nyde hvert øjeblik i denne skønne, skøre by - forhåbentlig får jeg også tid til en lille ferie nordpå..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar